En liten uppdatering

Har inte haft tid eller lust att uppdatera är ledig imorgon vilket ska bli grymt skönt, sova lääänge. Förra veckan alltså 2 juni var jag iväg på tävling med Myran, regional LA:3, gick väl inte så jätte bra men Myran skötte sig fint. Träffade även Maria den veckan och fick se Malmö och ha en trevlig dag :)

På lördag så kliver jag på tåget med destination HEM (känns fortfarande som hem fast jag bor i Skåne ;) ) vilket ska bli underbart! En vecka tillbringar jag hemma i Norrland ska bli härligt att träffa alla hemma och göra vad jag vill när jag vill utan att jobba en vecka ;)

Nä nu ska jag hoppa i sängen, nystädat hus och nybäddad säng helt underbart :)

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0