Helg väntas

Oj vad tiden går, nu har det gått dagar sedan jag uppdaterade senast. Har varit bra dagar, jobbet har gått kalas och min häst har gått bra. Hade träning i Onsdags och det gick riktigt bra, tränade lite program inför tävlingen på Söndag och fick några bra tips att tänka på.

Myran fick en välbehövlig frisering inför tävlingen idag efter jobbet, säger bara jisses vad mycket päls hon har man skulle inte kunna tro att det ett halvblod jag har utan börjar undra om hon har någon kallblodsgen i sig ;) När jag sa till Yvonne innan hon kom att hon hade mycket hovskägg så trodde hon kanske lite mer men hon har blivit ganska förvånad när hon såg hur mycket hon verkligen har, vilken inte är lite ;)

Myrans hovskägg innan frisering



Benet efter frisering, notera att allt hår på golvet kommer från ett ben ;)



/Sandra


Kommentarer
Postat av: i

Snygg design! :)

2012-04-23 @ 12:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0