Härliga lördag :)

Har varit en väldigt bra dag, bra väder och trevlig arbetsdag. Dagarna går så fort här så känns som man knappt hinner med dagen innan det blir kväll ;)

Myran hade vilodag och efter jobbet vid 18 så gick jag ut med henne på en promenad i kvällssolen i en sommarhage, helt underbart med sol och fågelkvitter samt en underbar häst.

Efter så åkte jag med Yvonne till affären för att handla något gott och fick mig ett gott skratt, vi stod vid lösgodiset och började diskutera vilka sorter som är goda och vilka vi inte skulle välja och Yvonne stod och sa vilka hon gillade av dom jag valde! Helt normalt ;) Stod en äldre man där och det syntes så tydligt att han började skratta åt oss han försökte dölja men vi båda såg de och där fick han nog dagens skratt ;) Såg nog rätt komiskt ut skrattade gott sedan, haha.

Bjuder på bilder från senaste dagarna :)

                            Jag och Lisa skrattade gott åt hingsten som ville hälsa på sin nya kamrat ;)



Underbara katterna :)



Från våran promenad









Finns en stor sommarhage alldeles intill gården, promenerade där idag och planerar att rida där imorgon. Här är första delen av hagen.



Andra delen..



..och tredje delen av hagen, går ändra bort till skogen. ;)




/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0