Bra start

Denna vecka har startat väldigt bra, vi var bara 2 som jobbade idag och vi var klar med stallet redan vid 9, gjorde iordning 2 hästar åt Yvonne medan hon red och hann sedan med att rida 1 och longera 1, samt knoppa 2 hästar och allt annat som lunchfodring, hagbyten osv. Kände míg riktigt effektiv där :) Em jobbade jag själv Yvonne var iväg på programridning så jag hann med att longera 3, borsta av alla och  massa putsning samt fodring och det vanliga, blev bara 10 min sen så ganska bra jobbat på 3 timmar!

Red Myran på lunchen och gick riktigt bra, nöjd med dagens pass :)


Jag fick iaf godkänt på mina knoppar av Yvonne, blev inte helt bra och har inte knoppat på ett tag så tar några gånger innan det blir helt bra ;) Men skönt att Yvonne inte tycker jag är helt dålig på att knoppa!  Manen på denna häst var även lite tjock så lite väl stora knoppar :P Dålig bild men ljuset var inte helt bra.



/Sandra


Kommentarer
Postat av: Johanna V

SV: Fungerar det?? Om det är så, så säger ja ett stort TACK! Haha du har gjort min dag! :P

2012-04-12 @ 23:02:50
URL: http://johannavkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0