Bra start på veckan

Har varit en bra Måndag men väldigt jobbigt väder, hagel och sol vartannat. Stod ute och longerade en häst på förmiddagen och det var sol för att bara minuter efter hagla så jag knappt såg hästen framför mig, tur det var en snäll häst som sprang utan att jag behövde piska på ;)

Myrans ridpass var bra och sämre, började väldigt beslutsamt och gick helt okej på framridningen. Hade lagt min väst på en sockerbit och den var totalt farlig, red förbi i säkert 50 min och varje jäkla gång var det lika mycket att se.. ibland är hästen min otroligt jobbig :P

Efter lite hjälp av Yvonne gick det sedan bättre och fick till ridningen mycket bättre och kunde avsluta med en bra känsla vilket kändes bra :) Imorgon blir det nog lite jobb i sommarhagen och lite galoppjobb.

Nu ska jag krypa in i varm filt framför tv:n har frusit hela dagen och är sjukt trött, ska se Maria wern serien sedan blir det sängen och äntligen få sova.

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0